سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

Nintendo 64 تولدت مبارک!
سومین کنسول بازی Nintendo در ۲۳ ژوئن ۱۹۹۶ در ژاپن منتشر شد. آن کنسول، پیشگام بازی‌های ۳بعدی نام گرفت و صاحب عناوینی شد که تاکنون جاودانه مانده است. برای پاسداشت ۲۰امین سالگرد تولد این کنسول محبوب، ۳ بازی برتر و پرطرفدار آن را مرور خواهیم کرد.

 

Super Mario 64
می‌دانیم که این بازی اولین انتخاب بی‌چون و چرا باید باشد. Super Mario 64 بزرگ‌ترین بازی بوده که بر روی یک کنسول منتشر شده است. این بازی نه تنها نمایانگر قدرت ۳بعدی این کنسول بود، بلکه در عمل و به خوبی نیز چگونگی یک بازی بی‌نقص را به نمایش گذاشته بود. مطمئنا اگر امروز نیز این بازی را انجام دهید، همچنان آن طراوت و هیجان همیشگی‌اش را دریافت خواهید کرد.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time
بازی که ادامه‌ی سری جذاب Captain Obvious بود. بسیاری از کاربران حتی شنیدن Ocarina of Time برایشان یادآور دوران لذت‌بخشی است. اما دلیلی که این بازی را در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ بسیار محبوب نمود، القاء حس واقعی یک بازی ماجراجویانه به کاربر بود. این بازی آن‌چنان موفق بود که شرکت Nintendo ژانر چنین بازی‌های را ادامه داد.

Super Smash Bro
این بازی یکی از برترین بازی‌های چندنفره‌ی زمان خود لقب گرفته است. همچنین یکی از اولین بازی‌هایی بوده است که به کاربر امکان بازی هم‌زمان ۴ کاربر را می‌داد. به این معنی بود که دیگر نیازی نبود دوستان‌تان تنها در کنارتان بنشینند و منتظر نوبت‌شان شوند، بلکه آنان هم در بازی و هیجان آن سهیم بودند.

برچسب هاNintendo 64
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Nintendo و Vans با هم یک تیم شدند تا اسنیکر های سبک قدیمی بسازند