کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

Nintendo برای سه ماهه‌ی اول مالی تا ۳۰ ژوئن، فروش خالص ۱.۵۱۳ میلیارد دلار را گزارش کرد که ۹ درصد بالاتر از دوره‌ی مشابه آن در سال گذشته با ۱.۳۸۶ میلیارد دلار بود. سود آن نیز در این سه ماهه ۳۹۴.۶ میلیون دلار بود که نسبت به یکسال قبل با فروش ۲۷۸.۵ میلیون دلار، رشد بیش از ۴۲ درصدی داشت.
این شرکت مستقر در کیوتو، ژاپن در گزارش درامدی سه ماهه‌اش تا این تاریخ آورده، ۱۹.۶۷ میلیون کنسول Nintendo Switch و ۸۶.۹ میلیون بازی فروخته است. این بدان معنا است که نرخ فروش این شرکت کاهش یافته است، چراکه Nintendo تا تاریخ ۳۱ مارس، ۱۷.۷۹ میلیون واحد فروش داشته است. اما سه ماهه‌ی ژوئن معمولا فصل کم فروشی است.
در مقایسه، Nintendo 3DS، به میزان ۷۲.۹ میلیون واحد سخت‌افزاری و ۳۶۷.۸ میلیون بازی، و Wii U، به میزان ۱۳.۶ میلیون کنسول و ۱۰۲.۳ میلیون بازی فروخته‌اند.
برترین فروش‌های Switch تا این تاریخ به ترتیب مربوط به Super Mario Odyssey (۱۱.۱۷ میلیون)، Marko Kart 8 Duluxe (۱۰.۳۵ میلیون)، The Legend of Zelda: Breath of the wild (۹.۳۲ میلیون)، و Splatoon 2 (۶.۷۶ میلیون) بودند. Mario Tennis Aces که در ماه ژوئن عرضه شد، ۱.۳۸ میلیون واحد فروش داشت، Nintendo Labo هم تا ماه آوریل، ۱.۳۹ میلیون واحد فروخته شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه