تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن

یک سال بعد از اینکه نینتندو اعلام کرد که در حال طراحی یک بازی مفرح بر روی گجت های پیگیری خوابش است ، شرکت دست به یک ابتکار عمل زد که در دست ساخت است . نینتندو تصمیم گرفت وسیله ای به نام QOL را طراحی کند ،  یک وسیله ی نظارت خستگی و خواب که روی میز کنار تخت قرار میگیرد ( خلاصه شده ی کیفیت زندگی ) و میخواهند آن را در اولین ربع 2016 وارد بازار کنند . اما رئیس کمپانی تاتسومی کیمیشیما گزارشی به روز در مورد محصول در حین سرمایه گذاری داد و گفت که دیگر روی آن کار نمیشود . ( به گزارش wired) .
کیمیشیما گفت " در مورد وسیله ی quality of life  ، که هیچ کدام از سوال های امروز مطرح نشد باید بگویم که ما هیچ اعتقاد راسخی در مورد یک محصول با زمینه ی خستگی و خواب نداریم . و قرار نیست چنین چیزی وارد مرحله ی تولید شود . ما دیگر تصمیمی مبنی بر بیرون دادن آن تا پایان مارس 2016 نداریم .از طرفی ؛ هنوز معتقدیم که میتوان کارهایی کلی در دسته بندی QOF کرد . و ما در این زمینه مطالعه خواهیم کرد تا این رشته را توسعه دهیم . "
این گجت قرار بود که یک وسیله ی غیر پوشیدنی باشد و برنامه ریزی شده بود تا بخشی از وسیله ی QOF کمپانی باشد . در سال 2014 ، کمپانی گفت که کنسول بازی ای مانند Wii U لازم نیست که از وسیله یا پلتفرمی استفاده کند ، ولی فرض میشود که یک اپلیکیشن مربوط میتواند اطلاعاتی در مورد الگوهای خواب را در خود جا دهد .  در همین زمان ، رئیس نینتندو, ساتورو ایواتا گفت که سنسور های وسیله تنفس ، ضربان قلب و حرکات بدن را بدون لمس کردن شما اندازه گیری میکنند . داده های جمع آوری شده میتوانند به سرور های اینترنت فرستاده شوند تا تحلیل شده و برای دیدن و فهمیدن کاربر ها دسته بندی شوند . ما برای یک زاویه ی بازی شبه سوپر ماریو ای امیدوار بودیم که به شما امکان باز کردن سطوح جدید را میدهد تا شما را در حرکت نگه دارد .
برای برجسته کردن فضای پیگیری ورزش، نینتندو روی خستگی و فعال نگه داشتن مردم در طول روز تمرکز کرد . ایواتا در سال 2014 گفت " از آنجایی که خستگی در دنیای پزشکی بیماری نیست ، این رشته ای است که باید هدایت شود . ما خوش شانس بودیم که به چند فرد ماهر برخوردیم که این تحقیق نوین را در زمینه ی خستگی پیش میبردند . باهم ، در حال طراحی و توسعه ی تکنولوژی برای تخمین زدن خستگی هستیم . "
معلوم نیست که آیا کمپانی این وسیله ی QOL را با برنامه های دیگر کنار میگذارد تا دوباره به آن بپردازد یا اینکه میخواهد تکنولوژی های دیگر را در زمینه ی سلامت و ورزش دنبال کند . این کمپانی هنوز پاسخی به درخواست mashable برای یک نظر نداده است .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا ساعت اپل بهترین ساعت هوشمند در حال حاضر در بازار است؟