موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

مراسم رونمایی رسمی از گوشی هوشمند Nokia X6، دو روز دیگر و در تاریخ ۱۶ می در چین برگزار خواهد شد. اطلاعاتی که تاکنون در مورد این محصول می‌دانیم؛ طراحی قسمت بالایی صفحه‌نمایش آن به سبک iPhone X، نسبت تصویری ۱۹:۹، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت در پنل عقبی است. Nokia X6 اولین گوشی هوشمند HMD Global با یک برش نمایشگر است.
با نشت اطلاعات جدید در مورد این محصول، کاربران به قیمت در نظر گرفته شده برای عرضه‌ی این محصول پی برده‌اند. تصویر منتشر شده در صفحه‌ی فروشگاه آنلاین Suning.com، نشان می‌دهد که قیمت نسخه‌ی Nokia X6 با ۶۴ گیگابایتی ۱۴۹۹ یوان خواهد بود. البته باید ذکر کرد، چنین قیمتی با داشتن ویژگی برش در صفحه‌ی نمایش، آن‌قدرها هم گران نیست.
در تصویر وجود یک نمایشگر با نسبت ۱۹:۹ و رزولوشن Full HD Plusو همچنین جنس شیشه‌ای هر دو طرف دستگاه تائید می‌شود. البته سؤال این است که آیا شارژ بی‌سیم در محصول وجود خواهد داشت؟ تاریخ پیش سفارش Nokia X6 از ۲۱ می آغاز خواهد شد. جالب اینکه، تاریخ رونمایی در اعلامیه‌ی Nokia X6 در ۱۶ ماه می هم‌زمان با رونمایی جهانی از گوشی هوشمند OnePlus 6 در لندن است. برای مطلع شدن از ویژگی‌های فنی این دستگاه، تنها باید دو روز دیگر منتظر بمانیم.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه