موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

گوشی هوشمند Nokia X قرار است ماژولی از پنج دوربین دریافت نماید. شرکت فنلاندی HMD Global قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک نسخه ی اصلی تلفن را منتشر کند. بر اساس اخبار منتشر شده، مشخص‌ شده که تولیدکنندگان نمونه‌ی اولیه‌ای را از این دستگاه تهیه‌ کرده‌اند.
البته باید گفت تمام این مشکلات به تصمیم Foxconn بر می‌گردد. این شرکت فنلاندی تصمیم گرفته است تا تولید گوشی‌های هوشمند Nokia با همان شکل و شمایل قبلی خود صورت گیرد.
در مورد فناوری‌های این لژیونر قدیمی بازار گوشی‌های هوشمند باید این نکته را نیز یادآور شویم که برخی از مؤلفه‌های محصول توانسته در میان رقبای جدید متمایز شود. برای مثال گوشی هوشمند Nokia 808، به یک دوربین 41 مگاپیکسلی مجهز بود.
با این تفاسیر، اگر تولیدکنندگان دستگاه هنوز تصمیمی برای عرضه‌ی محصول خود در بازار ندارند مطمئناً زمان رونمایی تا پایان سال جاری به طول خواهد انجامید. آنچه مشخص است، اکثر پارامترهای گوشی تلفن مدرن مستقیماً به نرم‌افزارهای آن بستگی دارند. بازهم باید منتظر ماند و دید این کمپانی گوشی خود را با یک دوربین عرضه می‌کند یا خیر این در حالی است که شرکت‌های دیگر در بازار به ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند خود با دوربین دوگانه روی آورده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه