پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ اسفند

بر اساس گزارش یکی از کارمندان دفتر مدیریت کمپانی مشهور Nokia، این کمپانی قصد دارد تا در آینده ای نزدیک ساعت های هوشمند خود را تحت نام تجاری خود به بازار عرضه نماید. چند وقت پیش در همین سایت خبری در مورد خرید کمپانی تولید کننده ساعت های هوشمند و گجت تناسب اندام با برند تجاری Withings توسط مدیران نوکیا، خبری منتشر شد. حالا معاون مدیر عامل این کمپانی اعلام کرده است از این به بعد نام برند Withings حذف و برند جدید نوکیا جایگزین آن خواهد شد.
به گفته وی عرضه ی این محصول با نام نوکیا، فروش محصول را تحت شعاع قرار خواهد داد و اکثر کاربران به خاطر شناخت برند نوکیا تمایل به خرید این محصولات خواهند داشت. در نتیجه پیش بینی می شود تغییر نام در فروش این محصول تأثیر به سزایی داشته باشد.
بر اساس این گزارش ساعت های هوشمند نوکیا در تابستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. البته اخبار دیگری حاکی از آن است که این کمپانی در حال برنامه ریزی برای توسعه ی لوازم و تجهیزات پرشکی نیز می باشد. در آینده ای نزدیک بر روی قفسه ی فروشگاه ها می توان ابزاری نظیر تب سنج، ترازو، دستگاه های تناسب اندام و گجت های هوشمند این کمپانی را شاهد باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه