موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

نماینده کمپانی نوکیا در Capital Markets Day 2016 در مورد برنامه ریزی های  جامع این شرکت برای بازگشت دوباره به بازار سرمایه خبر داد. به گزارشی از  Nokia Power User این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود را تحت نام تجاری Nokia، البته توسط دو تولید کننده HMD Global و  Foxconn به بازار عرضه کند.
بازگشت کمپانی افسانه ای به بازار، بدون برنامه ای از پیش تعیین شده برای تولید گوشی های هوشمند است. گویا این کمپانی تنها قرار است گوشی هایی که محصول دو تولید کننده چینی Foxconn و فنلاندی HMD Global را با نام تجاری خود به بازار مصرف ارائه کند.
اولین گوشی نوکیا که قرار است در سال 2017 معرفی شود، D1C نام دارد و چندی پیش نیز تصاویری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد. طبق اطلاعات به دست آمده، این گوشی دارای صفحه نمایش Full HD، پردازنده Snapdragon 430، سه گیگابایت رم و سیستم عامل Android 7.0 می باشد.
این شرکت با شرکای خود به مدت 10 سال وارد توافق شده است.  در سه سال آینده قرار است HMD  حدود 500 میلیون یورو در این پروژه سرمایه گذاری کند. علاوه بر عرضه گوشی های هوشمند، نوکیا قصد دارد در سال2017 در تولید وسایل الکترونیک پزشکی، دستگاه های واقعیت مجازی و همچنین سیستم های خودرو و گجت های متصل به آن فعالیت نماید. نماینده نوکیا، قرار است در نمایشگاه MWC 2017 که درتاریخ 27 فوریه الی 2 مارس در بارسلونا برگزار می شود،  در مورد تمامی برنامه ریزی های این کمپانی، توضیحات کاملی ارائه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه