کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

می‌دانیم که درخواست برای ماینرهای ارز رمزنگاری شده عامل مهمی برای قیمت‌های بالای کارت‌های گرافیک شده است. در تلاش برای مقابله با این موضوع، Nvidia از شرکای خرده فروش خود خواسته است تا حداکثر تعداد فروش GPU را به دو عدد برای هر نفر محدود کنند.
هم‌اکنون کارت‌های زیادی با بیش از دو برابر قیمت پیشنهادی Nvidia برای فروش (MSRP)، فروخته می‌شوند. برای مثال، GTX 1060 6GB به طور متوسط قیمت درخواستی 530 دلار را دارد که بیش‌تر از 250 دلاری است که تعیین شده است، در حالیکه GTX 1070 حدود 890 دلار است که دو و نیم برابر بیش از 380 دلار MSRP است.
علاوه بر این برخی خرده فروشان آنلاین تلاش می‌کنند تا از معجزه‌ی ماین کردن استفاده کنند و دستگاه‌های جانبی کارت های گرافیکی را به قیمت‌های بالاتر از MSRP بفروشند. Newegg از خرده فروشان آنلاین، شش کارت GTX 1080 Founders Edition را 6699 دلار می فروشد.
در اظهار نظری، Nvidia تاکید کرد که از وضعیت پیش آمده خوشحال نیست و اینکه این شرکت بازار هدف خود را بر روی گیمرها ارزش‌گذاری می‌کند. محدودیت فروش دو کارت به هر نفر اجبار نیست، بلکه تنها پیشنهادی از جانب شرکت است. اما شرکت هم تلاش می‌کند تا با اولویت دادن به گیمرها، به طور مستقیم از وب سایت خود به آن‌ها کارت گرافیکی بفروشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه