گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

Phil Eisler، ریاست GeForce Now در سانتا کلارا در پست وبلاگی گفت که کاربران قادر خواهند بود به واحد پردازشگر گرافیکی GeForce GTX با کارایی بالا در مراکز داده‌ای متصل با رایانش ابری از طریق GeForce Now دسترسی پیدا کنند.
عملیات پردازش در رایانش ابری انجام می‌گیرد و مرکز داده ویدئو را به صفحه‌نمایش کامپیوتر کاربر ارسال می‌کند. سرعت انجام پردازش به قدری بالاست که به نظر می‌رسد PCها خودشان به طور محلی این کار را انجام می‌دهند، اما در حقیقت، پردازش در رایانش ابری در حال رخ دادن است. این قابلیت به کاربر اجازه‌ی وارد شدن به بازی را از هر جایی از طریق اتصال با سرویس GeForce Now می‌دهد، این حالت در حال حاضر به صورت رایگان در طول تست بتا در دسترس است.
تست بتا سازگار با بیشتر دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌هایی است که با ویندوز کار می‌کنند. بنابراین افرادی با PCهای قدیمی قادر به انجام بازی‌های جدید هستند. GeForce Now گیمرها را به کتابخانه‌ی عناوین در چندین فروشگاه وصل می‌کند، از جمله پُرتال‌های بازی Uplay PC و Ubisoft PC. علاوه بر این‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد از بازی‌های کامپیوتری با کارایی بالا در هر جایی لذت ببرند.
GeForce Now طیف وسیعی از کامپیوترهای Windows و iOS را به ابر رایانه‌های رایانش ابری متصل می‌کند و قابلیت استریم گرافیک‌های 1080 پیکسل با نرخ بیش از 120 فریم بر ثانیه را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه