سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ آذر

Nvidia روز گذشته از پردازنده‌ی گرافیکی دیجیتالی جدیدی رونمایی کرد که قدرت بالایی را برای افرادی که بر روی برنامه‌های کاربردی یادگیری ماشین کار می‌کنند، تامین کند.
کارت Titan V جدید، تراشه‌ی Nvidia Volta را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند از آن بر روی رایانه‌ی شخصی‌شان استفاده کنند. بر طبق گزارش منتشر شده، Titan V قول عملکرد افزایش یافته‌ای را نسبت به مدل پیش از خود، Titan X مبتنی بر Pascal داده است، در حالیکه نیازهای مشابه قدرت را حفظ می‌کند. Titan V دارای ظرفیت محاسباتی خام 110 ترافلاپسی است، که 9 برابر مدل پیش از خود می‌باشد.
این تراشه به عنوان ابزاری برای محققان یادگیری ماشین، توسعه‌دهندگان و دانشمندان داده است، کسانی که قصد ساخت یا آزمایش سامانه‌های یادگیری ماشین را بر روی رایانه‌های رومیزی دارند. این کارت‌های گرافیکی مناسب برای اجرای انواعی از محاسبات مورد نیاز برای آموزش سیستم یادگیری ماشین هستند، و معماری Nvidia Volta برای فراهم کردن بهبود عملکرد این وظایف طراحی شده است. مشتریان برای داشتن این کارت گرافیکی بایستی مبلغ 2999 دلار بپردازند که آن هم تنها ازطریق Nvidia Store در برخی کشورهای خاص فروخته می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه