تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

Nvidia Crop و شرکت قطعه‌سازی اتومبیل Continental روز دوشنبه اعلام کردند برای توسعه‌ی سیستم خودران مبتنی بر پلتفرم هوش مصنوعی این سازنده‌ی تراشه‌ی آمریکایی با هم همکاری خواهند کرد. آن‌ها بر نیاز به همکاری در این صنعت بسیار رو به رشد جهان تاکید کردند. این اعلامیه جدیدترین مشارکت Nvidia است، پلتفرم Nvidia Drive قادر است به اتوماتیک کردن رانندگی در این صنعت همه‌جا حاضر کمک کند. این شرکت ماه گذشته گفته بود که 320 شرکت درگیر در توسعه‌ی ماشین‌های خودران از این پلتفرم Nvidia استفاده می‌کنند.
خودروسازان و تامین‌کنندگان قطعات در تلاش برای پوشش هزینه‌های زیاد توسعه‌ی ماشین‌های خودران هستند. انتظار می‌رود که ورود این فناوری در بازار از چند سال آینده آغاز شود و این چیزی است که در ابتدا "robo-taxis" نامیده می‌شود.
با این حال، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند گذار از انسان به ماشین‌های اتوماتیک یک دهه یا بیشتر طول بکشد. Nvidia و Continental در بیانیه‌ی مربوط به سیستم خودروی اتوماتیک‌شان اعلام کردند که تعدادی از حسگرهای Continental را ادغام خواهند کرد و پس از یک دوره همکاری بین تیم‌های مهندسی از هر دو شرکت، محصول جدید را در سال 2021 عرضه می‌نمایند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه