Nvidia قصد دارد توانمندیها و قابلیتهای ابزار VRWorks خود را به منظور آسانسازی روند توسعهی نرمافزارهای این حوزه گسترش دهد.
Nvidia به تازگی نرمافزار توسعهی ویدئوی ۳۶۰ درجه و صدای VRWorks خود را معرفی کرده است. این شرکت در کنفرانس تکنولوژیهای GPU در سنخوزه، امکاناتی از VRWorks Audio SDK را نشان داد که امکان محاسبهی آنی محسبات برای نحوهی قرارگیری صدا در محیط سهبعدی را مهیا میساخت. Nvidia همچنین پلاگین VRWorks Audio برای موتور بازی معروف Epic Games با نام Unreal Engine 4 ارائه نموده است.
این شرکت همچنین عنوان داشته است که کیت توسعهی نرمافزاری VRWorks 360 Video آن قابلیت دریافت همزمان ۴ ورودی دوربین با دقت 4K و تبدیل به خروجی تصویر استریوی ۳۶۰ درجه را دارا میباشد.
معرفی این کیت توسعه برای تکنولوژی صدا به معنای داشتن صدای سهبعدی واقعی در فضا میباشد. همانطور که کاربر در فضا حرکت میکند، صداها نیز با توجه به تغییرات اشیاء تغییر خواهند کرد.
Nvidia به تازگی نرمافزار توسعهی ویدئوی ۳۶۰ درجه و صدای VRWorks خود را معرفی کرده است. این شرکت در کنفرانس تکنولوژیهای GPU در سنخوزه، امکاناتی از VRWorks Audio SDK را نشان داد که امکان محاسبهی آنی محسبات برای نحوهی قرارگیری صدا در محیط سهبعدی را مهیا میساخت. Nvidia همچنین پلاگین VRWorks Audio برای موتور بازی معروف Epic Games با نام Unreal Engine 4 ارائه نموده است.
این شرکت همچنین عنوان داشته است که کیت توسعهی نرمافزاری VRWorks 360 Video آن قابلیت دریافت همزمان ۴ ورودی دوربین با دقت 4K و تبدیل به خروجی تصویر استریوی ۳۶۰ درجه را دارا میباشد.
معرفی این کیت توسعه برای تکنولوژی صدا به معنای داشتن صدای سهبعدی واقعی در فضا میباشد. همانطور که کاربر در فضا حرکت میکند، صداها نیز با توجه به تغییرات اشیاء تغییر خواهند کرد.