تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

در شهرهایی که در آینده ساخته خواهد شد می توان به سرعت اخبار آتش سوزی ها، حوادث غیر مترقبه، جنایات صورت گرفته در محله ها و ترافیک شهری را به دست آورد. Nvidia امیدوار است تا با شناسایی چنین مشکلاتی در شهرهای هوشمند، با استفاده از پلتفرم Metropolis، بتوان راه هایی را برای دسترسی هموار به نقاط کلان شهرهای هوشمند احداث کرد.
Nvidia در کنفرانس این هفته ی خود در شهر سن خوزه ی کالیفرنیا از فناوری جدید خود رونمایی کرد. Metropolis، پلتفرمی است که می تواند با استفاده از تحلیل ویدئویی که در نتیجه ی تجزیه و تحلیل عمیق، توسط هوش مصنوعی صورت می گیرد، برنامه های کاربردی را از قبیل امنیت عمومی، مدیریت ترافیک و بهینه سازی منابع ارائه کند.
Nvidia افزود، Metropolis می تواند شهری کاملا امن را ایجاد نماید و تاکنون بیش از 50 کمپانی بزرگ آمادگی خود را برای همکاری جهت ارائه ی محصولات و برنامه های کاربردی خود در این پروژه که با استفاده از پردازنده های گرافیکی Nvidia انجام می شود اعلام کرده اند. یادگیری عمیق و پایه ای به مدیران شهرها اجازه می دهد تا با استفاده از تحلیل های هوشمند تصویری، ویدئو ها را به داده های ارزشمند تبدیل کنند و در نتیجه سطح امنیت و بهبود زندگی افزایش یابد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه