سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

در کنفرانس Oculus Connect اعلام شد محصول Oculus Touch برای دستگاه Rift در تاریخ ۶ دسامبر به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش‌ها نیز از تاریخ ۱۰ اکتبر انجام خواهد گرفت. کنترلر این محصول با دو عنوان خواهد بود. یکی VR Sports Challenge و دیگری The Unspoken. همین‌طور یک دوربین دومی نیز می‌تواند در محل بازی قرار بگیرد. حسگر سوم که به کنترلر Touch امکان ایجاد فضای واقعیت مجازی را می‌دهد، در همین تاریخ، یعنی ۶ام دسامبر با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد. بازی‌های دیگر شامل Arktika و Lone Echo نیز برای استفاده از امکانات Touch، به زودی منتشر خواهند شد. برای مقایسه، محصول HTC Vive به قیمت ۸۰۰ دلار و Rift به مقدار ۸۸۰ دلار است.
API ورودی Oculus با سه دستگاه مختلف شامل Touch کار می‌کند. به این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی تولید کنند که کاربران بتوانند وسیله‌ی انجام بازی را خود انتخاب کنند.
Oculus Avatars نیز برای واقعیت مجازی در کنار Touch معرفی خواهد شد. این آواتارها می‌توانند برای ساخت میلیاردها کاراکتر مورد شخصی‌سازی قرار بگیرند.
این شرکت همچنین دمویی از یک هدست واقعیت مجازی ارائه کرده است که نیازی به دنباله‌گیری از طریق یک دوربین بیرونی ندارد. محصول دیگری که Oculus معرفی خواهد کرد، یک مرورگر وب واقعیت مجازی به نام Carmel است که بر روری هر دستگاه واقعیت مجازی قابلیت اجرا خواهد داشت.

برچسب هاOculus
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Yahoo به طور پنهانی اجازه‌ی دسترسی ایمیل‌های سرویس‌اش را به نیروهای امنیتی آمریکایی داده است