گوناگون
مصطفی طبری۹:۵۹ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۹ تير

لنزهای عکاسی Olloclip برای کاربران آیفون جذابیت زیادی دارند. اما این شرکت هنوز در زمینه قاب های محافظ برای این گوشی تولید نکرده است و صرفاً لنزهای کشویی را برای این مدل گوشی عرضه نموده است.
اما حالا Olloclip بالاخره قصد دارد لوازم جانبی محافظتی را نیز برای کاربران آیفون ارائه کند. این شرکت کمپینی برای جذب سرمایه 100 هزار دلاری راه اندازی کرده تا بتواند یک کیس محافظ و مستحکم با عنوان Olloclip Studio را تولید کند. این کیس در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری مقاومت می کند و علاوه بر این امکان نصب لوازم جانبی مختلفی را با استفاده از یک سیستم کانالی خلاقانه میسر می سازد.
این لوازم جانبی شامل مانت سه پایه، کفشگ فلاش و میکروفون می باشد و علاوه بر اینها یک جای انگشت ویژه که به طرفداران پریسکوپ کمک می کند نیز بر روی آن قرار داده شده است.


هر کدام از این لوازم بر روی یک کانال ویژه بر روی کیس آیفون 6 و 6 پلاس بصورت کشویی قرار می گیرد. جای انگشت ویژه نیز به کاربر اجازه می دهد دوربین را در حالت پرتره و افقی نگه داشته باشید.
Patrick O'Neil مدیرعامل این شرکت می گوید باتوجه به بزرگ شدن گوشی های هوشمند، این کیس می تواند به نگه داشتن بهتر گوشی کمک کند و به کاربر اجازه دهد تا لحظات زیبای  زندگی خود را با استفاده از اپلیکیشن های استریم زنده Periscope یا Meerkat به اشتراک بگذارد.
Olloclip کمپین خود را با هفت سطح مختلف مشارکت راه اندازی کرده است که در میان آنها می توان به پرداخت 35 دلار برای فقط کیس و 60 دلار برای کیس و تمامی لوازم جانبی اشاره کرد. این کمپانی اعلام کرد که میزان تخفیف در نظر گرفته شده برای حمایت کنندگان بین 20 و 40 درصد می باشد.
البته O'Neil متذکر شد که شرکتش قصد ورود به بازار کیس های آیفون را نداشته و این کیس محافظتی نیز چیزی هست که طرفداران لنزهای این شرکت برای مدت ها خواستار آن بوده اند.
افرادی که در این کمپین حمایت خود را اعلام کنند می توانند Olloclip Studio را در ماه سپتامبر دریافت کنند و سایر افراد نیز باید برای خرید این کیس اندکی بیشتر صبر کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل