موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۹ شهريور

۸۸ درصد از پاسخ‌دهندگان رای‌گیری OnePlus خواهان جک هدفون هستند که شرکت به آن اهمیتی نداد.
OnePlus در حال کار بر روی تکمیل OnePlus 6T است. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت که احتمالا در ماه اکتبر عرضه می‌شود و تاکنون اطلاعات کمی از آن شنیده شده. آخرین خبرها از این عرضه چندان هم عالی نیست. این شرکت گفته جک هدفون را از OnePlus 6T حذف می‌کند.
مدیرعامل شرکت، Carl Pei در مصاحبه با TechRadar تائید کرد که گوشی OnePlus دیگر همراه با جک صوتی نخواهد بود. وی گفت "با حذف این جک ما فضای بیشتری برای قرار دادن فناوری جدید در داخل این محصول خواهیم داشت. یکی از خواسته‌های بسیار بزرگی که کاربران از ما می‌خواهند، افزایش عمر باتری است."
چیزی که عجیب است این بود که این شرکت می‌دانست کاربرانش به شدت مخالف این حذف هستند. در خلال راه‌اندازی OnePlus 6، آقای Pei در توئیتر از دنبال‌کنندگان خود پرسیده بود چقدر برای آن‌ها داشتن جک هدفون ارزشمند است. نتایج حیرت‌انگیز بود. بیش از ۸۸ درصد از مشارکت‌کنندگان گفتند که آن‌ها خواستار جک هدفون هستند. البته این نظرسنجی برای ارتقا OnePlus 6 بود، که جک هدفون داشت، اما به دلایلی در شش ماه گذشته این شرکت تصمیم گرفت این نظرسنجی را نادیده بگیرد.
اگرچه حذف جک هدفون ناامید کننده است، اما OnePlus 6T به نظر ویژگی‌های جالب دیگری دارد. شایعات حاکی از آن است که OnePlus 6T مبتنی بر Oppo R17 است که دارای پنل سرتاسری یکتایی در جلوی خود، به جای ناچ خسته‌کننده‌ی مرسوم iPhone X می‌باشد. علاوه بر این، OnePlus تائید کرده گوشی جدید آن حسگر اثر انگشت بر روی نمایشگر خود دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه