موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

در طی چند سال گذشته، OnePlus ویژگی‌های خوبی را به خود اختصاص داده است. این شرکت هرگز خود را مشغول و گرفتار حجم وسیع تکنولوژی‌های پیشرفته نکرد و به جای آن برای ارائه دادن یکی از بهترین معاملات در گوشی‌های هوشمند به مشتریان تلاش کرده است. این گوشی که از 21 نوامبر در ایالات متحده و اروپا عرضه می‌گردد، دارای صفحه نمایش ۶/۱ اینچی AMOLED با نسبت ابعاد 18 در 9 است. مدل 5T اولین دیوایس OnePlus است که از طریق تشخیص چهره و حالت Portrait قفل گشایی می‌شود.
یک نتیجه‌گیری خوب در مورد OnePlus قطعا قیمت آن هم می‌باشد. مدل 64 گیگابایتی آن از 499 دلار شروع می‌شود. مدل 5T تنها 20 دلار بیشتر از مدل 5 است، اما این کاملا معامله‌ای مقرون به صرفه است، درحالیکه این گوشی هوشمند برتر در شرایطی است که هر روز شاهد ورود گوشی‌های پرچمداری با قیمت‌های حدود 1000 دلار هستیم. اگرچه قیمت گوشی‌های این شرکت در طی سال‌ها افزایش داشته است، اما 5T همچنان نصف iPhone X قیمت دارد.
این شرکت که قبلا دوربین‌های دوگانه‌ای را به دستگاه‌های خود افزوده بود، اینبار قول کاهش اختلالات در عکس‌ها با نور کم، بزرگنمایی راحت‌تر و افزودن حالت Portrait را داده است، همینطور گرفتن عکس‌هایی با عمق کم از دیگر ویژگی‌های جدید آن است. در داخل آن باتری 3300 میلی‌آمپری با Dash Charging و پردازنده ی Snapdragon 835 قرار دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه