تکنولوژی
مصطفی طبری۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

همانطور که وعده داده شده بود، وان پلاس پاوربانک 10000 میلی آمپری خود را در هند عرضه کرد.
این پاوربانک که با عنوان One Plus Power Bankعرضه شده، در رنگ سفید و مشکی قابل تهیه است.
وان پلاس پاوربانک از دو پورت USB برای شارژ همزمان بهره می برد و 5.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. ابعاد این پاوربانک 142.8 x 72.6 x 16.2 میلی متر و وزن آن 220 گرم است. چراغ های نشانگر LED و ویژگی های ایمنی به منظور جلوگیری از شارژ و افزایش دمای بیش از حد از سایر ویژگی های این پاوربانک می باشند.
این پاوربانک برای رقابت با پاوربانک هایی نظیر شیائومی Mi 10400 یا Z enPower  10050میلی آمپری ایسوس عرضه شده و قیمتی پایینتر را ارائه می کند.
ماه گذشته مسئول بخش هند وان پلاس در انجمن رسمی این شرکت تایید کرده بوده که پاوربانک جدید در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، به زودی کاورهایی از جنس بامبو نیز برای گوشی وان این شرکت روانه بازار می شود.


هفته گذشته وان پلاس موفق شد مشکلات قانونی خود با شرکت هندی Micromax را به پایان برساند و بدین ترتیب اکنون کاربران گوشی وان پلاس وان می توانند آپدیت Cyanogen را همانند سایر مناطق دنیا به صورت OTA بر روی گوشی خود دریافت کنند.
این تولیدکننده چینی ماه گذشته اعلام کرد که این گوشی هوشمند پرچمدار از این پس بدون نیاز به دعوتنامه در هند نیز قابل تهیه خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینتل مزیت های USB نوع C را برای اتصال به هدفون شرح داده است