گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

Open-Xchange، تامین‌کننده‌ی طولانی مدت ایمیل با برچسب سفید که سال گذشته وارد فضای مشتری شد، 25 میلیون دلار بودجه‌ی خود را با هدف ادامه‌ی توسعه‌ی خدماتش در ارائه‌ی تعادل بین حریم خصوصی و تبلیغات، افزایش داد. این دور که توسط Iris Capital هدایت می‌شود، سرمایه‌گذاران فعلی مانند eCapital را هم دارد.
این شرکت گفت از این سرمایه‌گذاری برای توسعه‌ی کارمندانش که در حال حاضر 250 نفر هستند و همینطور پیگیری توسعه‌ی محصولات و خدماتش استفاده می‌کند. Open-Xchange که در سال 2005 تاسیس شد، از فناوری به طور گسترده‌ای استفاده می‌کند تا خدمات پست الکترونیکی ارائه شده توسط بیش از 100 شرکت بزرگ میزبان و مخابراتی را کنترل کند. اما این شرکت در تغییر مسیری ناگهانی در سال گذشته تصمیم به ارائه‌ی مستقیم خدماتش به مشتریان گرفت.
ایده این بود که یک جایگزین مستقر در اروپا برای اکثر سرویس‌های ایمیل ایجاد کند به طریقی که به شدت جمع‌آوری داده‌های کاربر و توانایی فروش آن را به تبلیغ‌کنندگان محدود کند. این سرویس جدید که OX.io نامیده می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد تا یک حساب ایمیل رایگان را با دسته‌بندی گسترده‌ی تبلیغاتی انتخاب کنند یا اینکه با پرداخت هزینه، نسخه‌ی دائمی بدون تبلیغات را داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه