کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

Opera حالا شرکتی عمومی است. این شرکت مستقر در نروژ، قیمت اولیه‌ی عرضه‌ی سهام خود را ۱۲ دلار در هر سهم اعلام کرد. این شرکت در ابتدا پیش‌بینی قیمت‌گذاری بین ۱۰ تا ۱۲ دلار را کرده بود. Opera با این دور IPO ارزش سهام خود را ۱۱۵ میلیون دلار افزایش داد. در ابتدای آغاز معاملات با ۱۹.۵ درصد رشد، هر سهم شرکت ۱۴.۳۴ دلار فروخته شد.
Opera درخواست برای حضور در بازار بورس را اوایل ماه جاری داده بود. این شرکت هم اکنون تحت عنوان OPRA در NASDAQ (بازار بورس سهام در نیویورک و نخسیتن بازار معامله‌ی الکترونیکی سهام در امریکا) در حال معامله است.
Opera سهم کوچکی از بازار را نسبت به رقبایش دارد، اما ارائه‌ی این مرورگر در پلتفرم‌های مختلف برای آن بازار بزرگی را ایجاد کرده که می‌تواند درامد کافی را هم به بار آورد.
در اسناد F-1 این شرکت، Opera اعلام کرده بود در سال ۲۰۱۷ و به عنوان درامد عملیاتی حدودا ۱۲۸.۹ میلیون دلار تولید کرده که برای آن ۶.۱ میلیون دلار سود خالص داشته است. شرکت Opera که هم‌اکنون سهامش به صورت عمومی عرضه شده، محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها مرورگر دسکتاپ، مرورگرهایی برای موبایل های مختلف، و یک اپلیکیشن مستقل Opera News است. در مجموع ۱۸۲ میلیون نفر حداقل از یکی از محصولات Opera در ماه استفاده می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه