اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين

Opera سرویس VPN رایگانش را به اپ مرورگر اندروید خود اضافه می‌کند. این شرکت نروژی که از سال گذشته سهامش را به صورت عمومی عرضه کرد، نگرانی‌ها در مورد احتمال هزینه‌های پنهان عرضه‌ی VPN رایگان را برطرف کرد.
همانطور که کاربران بیشتر در مورد حریم خصوصی احتیاط می‌کنند، بسیاری از آن‌ها به کشف سرویس‌های VPN روی می‌آورند. بر اساس تخمین GlobalWebindex، بیش از ۶۵۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان از چنین ابزارهایی برای پنهان کردن هویت آنلاین خود و از بین بردن ردیابی‌های وب استفاده می‌کنند.
Opera مدت‌ها است این نیاز را شناخته است و در سال ۲۰۱۶، Opera VPN برنامه‌ی VPN مستقلی برای iOS و اندروید راه‌اندازی کرد. چند ماه بعد، این ویژگی را برای مرورگر دسکتاپ خود هم عرضه کرد. با این وجود، سال گذشته، ادامه‌ی کار Opera VPN متوقف شد.
حالا، Opera سرویس VPN را داخل مرورگر اندروید خود ادغام می‌کند. Opera آزمایش سرویس VPN رایگان را از ماه گذشته در داخل اپ مرورگر بتای اندروید آغاز کرد، و Opera 51 مخصوص اندروید، کاربران را قادر به برقراری یک ارتباط خصوصی بین موبایل و سرور VPN دلخواه با استفاده از رمزنگاری ۲۵۶ بیتی می‌کند.
کاربران می‌توانند یک سرور را از طیف وسیعی از مکان‌ها انتخاب کنند. برخلاف بسیاری از اپ‌های VPN، محصول جدید Opera نیاز به بازگشایی حساب کاربری برای استفاده ندارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه