کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

این هدفون‌ها از فناوری جدیدی استفاده می‌کنند که مبتنی بر تحقیقات اخیر بر روی نانو تکنولوژی گرافن‌ها می‌باشد. این هدفون‌ها در حال حاضر با قیمت اولیه‌ی 200 دلار در مقایسه با قیمت خرده‌فروشی 500 دلار به فروش می‌رسند.
این شرکت مستقر در مونترال گفت که هدفون‌های Ora GrapheneQ در حالات راحتی و انعطاف‌پذیری در ذهن طراحی شده‌اند، همچنین با توجه به غشاهای گرافنی، شنوندگان قادرند یکی از صاف‌ترین پاسخ‌های فرکانسی ضبط شده، بدون اعوجاج و رزولوشن شفاف را در فرکانس‌های پائین، بالا و متوسط بشنوند.
Robert-Eric Gaskell موسس Ora Sound در بیانیه‌ای اعلام کرد: "به عنوان یک مهندس صدای آموزش دیده، زندگی خود را به مطالعه و عملیاتی کردن دقت و صحت در تولید صدا اختصاص داده‌ام." "بعد از اینکه من و برادرم تحصیلات خود را در مقطع دکترا به پایان رساندیم همکاری خود را برای ساخت و طراحی تجهیزات صوتی برای استدیوهای ضبط حرفه‌ای آغاز کردیم." برای ما روشن بود که گرافن‌ها ویژگی مکانیکی ایده آلی برای بلندگوها و میکروفن‌ها دارند. نتیجه‌ی توسعه‌ی GrapheneQ یک فرمول اختصاصی نانوکامپوزیت است که شامل بیش از 95 درصد مواد گرافن می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه