نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

Oracle امروز اعلام کرد که یک سری خدمات جدید ارائه می‌دهد که انتظار می‌رود به مشتریان آن برای بهره‌مندی از مزایای هوش مصنوعی در زمینه‌های گوناگونی از حجم کار کمک کند. این حرکت شرکت به منظور بهره گرفتن از محبوبیت رو به رشد هوش مصنوعی از طرفی و کمک به افزایش انگیزه‌ی مشتریان برای دور شدن از مراکز اطلاعاتی درون سازمانی از طرفی دیگر است.
این شرکت به دانشمندان اطلاعاتی، حجم بالایی از قدرت محاسباتی با سرویس رایانش ابری هوش مصنوعی جدیدی را عرضه خواهد کرد. این خدمات برای کاربران، سخت‌افزارهای پیش‌ساخته ای را فراهم می‌کند از قبیل ابزارهای یادگیری ماشینی متداول مانند TensorFlow، Keras، Jupyter Notebook و Scikit-Learn که این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد سیستم‌های یادگیری ماشین ابری خود را نیز توسعه دهند.
علاوه بر این‌ها مشتریان با به کارگیری اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی می‌توانند از مزایای AI برای حجم‌های کاری همچون امور مالی، منابع انسانی، زنجیره‌ی تأمین، تولید، تجارت، خدمات مشتری، بازاریابی و فروش استفاده کنند. در نهایت شرکت بخش رایانش ابری موبایل خود را با قابلیت‌های جدیدی به‌روزرسانی کرد که این به مشتریان برای توسعه و گسترش چت‌بات‌هایی که می توانند در چندین سناریوی مختلف با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، کمک می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه