کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

اخیرا شرکت Oracle اعلام کرد، قصد دارد مالکیت شرکت Apiary را به دست آورد. Apiary استارتاپی است که ابزار توسعه‌ی رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی، APIها را برای نرم‌افزارهای Cloud در اختیار می‌گذارد. هنوز جزئیات مالی این قرارداد فاش نشده است.
شرکت Apiary در سال 2011 تاسیس شد و برای پلتفرم APIFlow خود شهرت یافت. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد استانداردهای صنعت OpenAPI و پشتیبانی APIBlueprint را ایجاد، تست و نظارت کنند. شرکت مذکور دارای دفاتری در سانفرانسیسکو و پراگ است و مشتریان آن شامل Ticketfly ،GoPro ،Nvidia وUnitedAirline می‌باشد.
حال شرکت Oracle درصدد است از مجموعه تکنولوژی Apiary به منظور تولید API Integration Cloud قوی‌تر استفاده کند. گفتنی است، تولید API شرکت مذکور در وهله‌ی اول بر سرویس‌های درآمدزای شرکت‌ها و تجزیه و تحلیل API متمرکز است. از سویی، Apiary پلتفرمی برای طراحی، ایجاد و کنترل APIها ارایه می‌دهد. بنابراین ترکیب این دو پلتفرم، کاملترین API و مدیریت پلتفرم Cloud  را ایجاد و اجرا می‌کند.
در حال حاضر برنامه‌ی دراز مدت Oracle  از  مالکیت Apiary مشخص نیست، اما تا زمان عقد قرارداد بین طرفین، استارتاپ Apiary و تیم‌اش به شرکت مذکور ملحق و به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب هاOracleApiary
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد