سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳ شهريور

در اکثر بازی‌ها "حالت آموزشی" یک نقشه‌ی خالی است که چیز زیادی برای دیدن یا انجام دادن در آن وجود ندارد – بدان معنا که برای آن ویژگی‌های آموزشی بازی وجود دارد. ماه آینده، PUBG حالت آموزشی خود را عرضه می‌کند که به کابر چیزی بیشتر از شلیک کردن می‌دهد. کل نقشه‌ی پرداخته شده به کاربر فضای بیشتری برای بهبود مهارت‌ها در میان مناطق مختلف خاصی را ارائه می‌دهد.
این‌ها همه به عنوان بخشی از بزرگ‌ترین ابداعات Battleground هستند که در آن توسعه‌دهندگان یک بازی نقشه‌ی راهی برای بهتر کردن عملکرد و همکاری در بازی را ارائه می‌دهند. هدف آن هم توسعه‌ی PUBG به شکل یک بازی بهتر، پایدارتر، و منصف‌تر است.
حالت آموزشی جدید که از ماه آینده شروع می‌شود، شامل محدوده‌ی تیراندازی قدیمی، همینطور ناحیه‌ی تمرینی چتر نجات، محدوده‌ی پرتابی، منطقه‌ی پارکور، منطقه‌ی درگیری، یک دوره نبرد در فاصله‌ی کم، مسیرهای خودرو، جدول تجهیزات، و سطوح آبی مخصوص است. امیدواری اصلی هم در حالت جدید، قادر ساختن بازیکنان جدید به یادگیری اصول PUBG بدون از بین رفتن در هر بار بازی واقعی است، همچنین ابزاری را برای بازیکنان با تجربه‌تر فراهم می‌کند تا استراتژی‌هایشان را اصلاح کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه