موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

Panasonic از گوشی هوشمند ارزان قیمت Eluga I2 Active رونمایی کرد. این دستگاه به زودی با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می شود. آن طور که گفته می‌شود قیمت پیشنهادی این محصول حدود 130 دلار خواهد بود و در رنگ های طلایی، صورتی و خاکستری عرضه خواهد شد.
به نظر می رسد Panasonic قصد ندارد تولید گوشی های مقرون به صرفه و ارزان قیمت خود را متوقف کند. این کمپانی ماه گذشته نیز محصول P55 Max را به بازار ارائه کرد. در حال حاضر نیز گوشی جدید همانند محصول قبلی با واکنش مثبت در میان کاربران و طرفدرانش روبرو است.
Eluga I2 Active مجهز به دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی است. از ویژگی های دیگر این محصول می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز Mediatek MT6737 اشاره کرد. حافظه ی داخلی دستگاه 16 گیگابایتی است که قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت را دارد. رم دستگاه نیز 2 گیگابایت می‌باشد. توسعه دهندگان سیستم عامل Android 7.0 را به عنوان سیستم عامل محصول خود انتخاب کرده اند.
Eluga I2 Active مجهز به صفحه نمایش با کیفیت بالا و اندازه ی 5 اینچی با رزولوشن 1280х720 پیکسل است. 4G, Wi-Fi, Bluetooth 4.0 ارتباطات پشتیبانی شده در این گوشی هستند و در آخر نیز باید گفت این گوشی دارای باتری با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه