کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

PayPal بار دیگر یک گزارش مالی کاملا بهبود یافته را منتشر کرد که نتیجه‌ی رشد در پایگاه کاربر فعال آن است. این شرکت پرداختی مستقر در سن خوزه، برای سه ماهه‌ی اول سال جاری، سود خالص خود را ۵۱۱ میلیون دلار یا ۵۰ سنت برای هر سهم اعلام کرد.
درآمدهای Non-GAAP شرکت ۵۷ سنت در هر سهم با درآمد ۳.۶۹ میلیارد دلار بودند، این میزان ۲۴ درصد بیشتر از سال گذشته بود. وال استریت برای این شرکت ارزش ۵۴ سنت در هر سهم با درآمد ۳.۵۹ میلیارد دلار را پیش‌بینی کرده بود.
از سویی دیگر در ترازنامه‌ی شرکت، PayPal موفق به رشد پایگاه کاربر فعال خود تا ۸.۱ میلیون نفر در سه ماهه‌ی جاری شد. PayPal می‌گوید در طول این سه ماهه در مجموع به ۱۳۲ میلیارد دلار پرداخت رسیدگی کرده است. PayPal اضافه کرد تقریبا برای هر حساب فعال ۳۴.۷ معامله‌ی پرداختی انجام داده است.
پلتفرم پرداخت‌های اجتماعی PayPal به نام Venmo هم در این مدت بیش از ۱۲ میلیارد دلار TPV را پردازش کرده است که نسبت به دوره‌ی مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است. این شرکت می‌گوید تعداد پرداخت‌های P2P هم با افزایش ۵۰ درصدی به ۳۰ میلیارد دلار رسیده که نزدیک به ۲۳ درصد TPV را به خود اختصاص می‌دهند. پرداخت‌های موبایل شرکت هم ۴۹ میلیارد دلار بودند که نشان دهنده‌ی رشد ۵۲ درصدی سالیانه هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه