کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن

Pinterest یک سال پس از اینکه پلتفرم رسانه‌ی اجتماعی Lens را در حالت أزمایشی برای اپلیکیشن‌های اندروید و iOS راه‌اندازی کرد، اطلاعات آماری استفاده‌ی آن توسط کاربران را به اشتراک گذاشت.
علاوه بر تعمیم‌های مرورگر Pinterest و جستجوی Pin، حالا Lens هم برای تکمیل کردن 600 میلیون جستجوی بصری در هر ماه استفاده می‌شود. در نظر بگیرید که در حال حاضر دو برابر افراد بیشتری از Lens در مقایسه با شش ماه قبل استفاده می‌کنند. جستجوهای بصری با Pinterest برای دو سال است که در دسترس هستند، اما تعداد کاربران از زمان راه‌اندازی Lens حدود 140 درصد رشد سالانه داشته است.
بیشترین موارد سرچ شده توسط Lens عبارتند از خالکوبی، ناخن و عینک آفتابی. مد، دکوراسیون منزل و غذا از دیگر دسته‌بندی‌های محبوب هستند.
علاوه بر موارد اعلام شده: جستجوهای عکس Lens می‌تواند با جستجوهای متن در اپلیکیشن iOS ترکیب شوند که این به کاربر توانایی جفت کردن یک آیتم جستجو مانند "مد زمستانی" را با تصویری از یک عبارت خاص از لباس را می‌دهد.
بنابر اظهارات مسئولین Pinterest، هدف از Lens شناسایی سبک و سلیقه‌ی کاربر حتی در شرایطی است که فرد نتواند کلمات مناسبی برای شیوه و استایلش پیدا کند، می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه