سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۴ مهر

Earbudهای گوگل در راه هستند. در رویداد سالانه‌ی سخت‌افزاری که چهارشنبه‌ی گذشته برگزار شد، این شرکت اعلام کرد Earbudهای بی‌سیم خود را با عنوان Pixel Buds از پاییز امسال عرضه خواهد کرد. این Pixel Budهای دایره‌ای شکل، دارای ویژگی کنترل با حرکات دست هستند، یعنی با ضربه زدن یا لمس کردن می‌توان آهنگ‌ها را پخش کرد، به تماس‌های تلفنی پاسخ داد و یا سطح صدا را تنظیم کرد. با لمس گوشی سمت راست Earbud، دستیار گوگل فعال می‌شود که می‌توان برای مسیریابی، تنظیم یادآوری‌ها و یا دسترسی به موسیقی و پیام‌ها از آن استفاده کرد.
در این رویداد اعلام شد که با هر بار شارژ، این دستگاه تا پنج ساعت قابلیت کار دارد و همانند گوشی‌های Pixel، مدل‌های Earbud در سه رنگ سیاه، سفید و آبی عرضه می‌شوند و قیمت نهایی شده برای آن‌ها 159 دلار است.
گفته شده که نسخه‌های آبی و سیاه آن شش تا دوازده هفته‌ی دیگر در دسترس قرار می‌گیرند، اما مدل سفید آن هم‌اکنون برای فروش در فروشگاه‌های آنلاین موجود می‌باشد. باتری 620 میلی آمپری این دستگاه با هر بار شارژ قابلیت استفاده‌ی چندین باره را برای آن فراهم می‌کند و با این دستگاه در مجموع می‌توان بیش از 24 ساعت موسیقی گوش داد و شارژ آن از طریق درگاه USB-C انجام می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه