تکنولوژی
نرگس درمیانی۲۲:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد

این هرگز از شگفت زده کردن مادست برنمی دارد. بسیاری ازکاربردهای زیرکانهو خلاقانه مقوایی مردم را با Pizza Hut بیابید. طراحان از مقوا برای تولید هر چیزی استفاده می کنند، از وسایل خانه گرفته تا فریم دوچرخه. حتی گوگل از آن برای تولیدیک هدفون کم هزینه استفاده کرد.
جدیدترین نو آوری مقوایی مسافر Hong Kong و شرکت Ogilvy & Mather HK است. در رقابتی جدید برای Pizza Hut، شرکت یادشده، از جعبه ی پیتزا دستگاهی با نام Blockbuster طراحی کرده است. در واقع از جای پیتزا، پرژوکتور ساختند، جعبه ای که روزی فقط محتویات داخل آن را می خوردید.
اگر می خواهید از آن استفاده کنید، جعبه را باز کرده و لنز را از حفره ای که در جلوی آن تعبیه شده، بیرون بکشید. سپس آن را روی تلفن هوشمند خود به صورت ایستاده قرار دهید.
گفته شده است: Pizza Hut هر آن چه را که شما طالبش هستید را قبل از اینکه برایش اقدام کنید، می داند.
حال شما هر چیزی را که می خواهید در گوشی خود روشن کنید، صفحه تلفن شما به طرز معجزه آمیزی بر روی دیوار روبه رو پرتو افکنی می شود. سمت دیگر جعبه هم خاصیت QR کد را دارد که شما می توانید ویدئوهایتان را به صورت انحصاری تماشا کنید.
هیچ صحبتی راجع به اینکه Blockbuster Box زا Hong Kong خارج خواهد شد، به میان نیامده است و گویا قرار است که یک کالای نمایشی و نه بیشتر، باقی بماند. ما امیدواریم که اشتباه کنیم و این پرژوکتور مقوایی تکمیل گردد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با JLTV، جانشین خودروهای نظامی Humvee آشنا شوید