سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

کنسول PlayStation 5 محصولی از کمپانی چند ملیتی ژاپنی Sony در سال 2018 عرضه خواهد شد. این خبر توسط Damian Tonom، تحلیلگر حرفه ای در حوزه‌ی IT در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.
گفته می شود این کنسول با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به کاربان ارائه خواهد شد و بدون شک محبوبینت فراوانی را در میان کودکان و بزرگسالان به دست خواهد آورد. با توجه به پیش بینی ها، قدرت پردازش این محصول از کنسول Xbox One X محصول مایکروسافت پیشی خواهد گرفت و مطمئنا کاربران را شگفت زده خواهدکرد.
این کنسول با وضوح تصویر 4K با نرخ حداقل 60 فریم در ثانیه، ظرفیت ذخیره‌سازی SSD برای بخش نرم‌افزاری، یک ترابایت حافظه‌ی هارددیسک برای ضبط بازی و چند مورد ویژگی‌های نوآورانه‌ی دیگر است.
پیش‌ از این، کنسول Sony PlayStation 4 در سال 2013 عرضه و به‌ تازگی PS4 Pro جایگزین آن شده است که دارای عملکرد قوی‌تری است. تا به امروز سکان رهبری بازار توسط کنسول Xbox One X محصول شرکت آمریکایی مایکروسافت هدایت می‌شود که از نظر تکنولوژی تا حدودی ز مدل‌های ژاپنی فراتر رفته است. به نظر می‌رسد، کاربران می‌توانند کنسول PlayStation 5 جدید را در با آغاز سال 2019 خریداری کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه