اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

بر روی صحنه و در همایش Lenovo Tech World 2016 ، مدیر پروژه ی Tango و مدیر مهندسی گوگل، جانی لی،  اعلام کرد که برخی تغییرات بر روی این واقعیت ابتکاری سه ساله، اعمال خواهد شد. اول از همه: در حال حاضر گوگل آماده ی تحویل این تکنولوژی به مصرف کنندگان است، و این شرکت کلمه ی پروژه را از نام این محصول حذف کرده است و سرمایه گذاری خود را بر روی AR قرار داده است. همچنین گوگل آماده است تا این محصول را از Beta  خارج کند و آن را در مرکز توجه همگان قرار دهد.
با توجه به اعلامیه ی رسمی گوگل، هدف نهایی Tango در حال حاضر، کمک کردن به کاربران برای دیدن بیشتر دنیای اطراف خود می باشد، این روند می تواند به کمک ایجاد یک جعبه ی مجازی از اسباب بازی ها برای بازی کردن یا طرح ریزی یک مدل مقیاسی از انرژی خورشید در آشپزخانه ، پیش بینی پروژه هایی برای بهبود شرایط خانه و یا فقط کمک کردن به کاربران برای پیدا کردن مسیر به سمت موزه ای باشد که تا به حال به آنجا نرفته اند.
تلاش های گوگل برای تشکیل دوباره ی نام تجاری خود و افزایش تعهدات آن به ایجاد فضایی برای واقعیت افزوده منجر شده است و همین مسئله در کنار رشد فزاینده ی VR آغاز شده است. همچنین مدتی پیش در همین ماه، مایکروسافت نیز اعلام کرد که به توسعه ی تلاش های AR خود و باز کردن پلتفرم Windows Holographic برای دولوپرهای خارجی خواهد پرداخت.

برچسب هاgoogleTango
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به زودی برنامه های اندرویدی را در سریِ Chromebook خواهیم دید