گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۱ آذر

Qualcomm امروز ادعا کرد که سه ادعای تخلف پتنت جدید بر علیه Apple ثبت کرده است، در این ادعا Qualcomm، این شرکت کوپرتینوئی را متهم به نقض 16 پتنت شرکتش در iPhoneهای اخیر کرده است که شامل iPhone X هم می‌شود.
بیشتر پتنت‌های مورد بحث، تکنولوژی‌هایی چون قابلیت‌های تجمیع حامل، طرح‌های حافظه و مدیریت کارایی را در بر می‌گیرند که برای کمک به کاهش مصرف باتری طراحی شده‌اند. اما در ادعایی، Qualcomm می گوید: Apple در حال استفاده از فناوری بهبود تصویر عمیقی برای حالت پرتره است که پتنت Qualcomm را نقض می‌کند. علاوه بر این، Qualcomm در حال تنظیم شکایتی جدید با کمیسیون تجارت بین المللی ایالت متحده ِی آمریکا (ITC) در ارتباط با پنج پتنت است، و از ITC در خواست کرده که از ورود مدل‌های iPhone 8، iPhone 8 + و iPhone X که از تراشه‌های Intel استفاده می‌کنند و همینطور دیوایس‌های تحت اپراتورهای AT&T و T-Mobile به داخل آمریکا جلوگیری کند.
این شکایت جدید متعاقب شکایتی در ماه جولای است که در آن Qualcomm درخواست ممنوعیت ورود مدل‌های iPhone 7 و 7+ مجهز شده به تراشه‌های مودم Intel را کرده بود، برخی مدل‌های iPad هم شامل تحریم قبل بودند. Qualcomm هیچ درخواستی برای محدودیت دستگاه‌های iPhone که از تراشه‌های Qualcomm استفاده می‌کنند، نکرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه