موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

کمپانی مشهور چینی تولید کننده ی پردازنده های جهانی Qualcomm Snapdragon، طی ارائه‌ی درخواستی به دادگاه خواستار ممنوعیت فروش گوشی های هوشمند آمریکایی iPhone در قلمرو کشور چین شد.
همانطور که نماینده‌ی این کمپانی اشاره کرده است، کمپانی آمریکایی Apple قصد دارد از فناوری کوالکام استفاده نماید بدون آن که هزینه های آن را بپردازد. به گفته‌ی کریستین تریمبل، نماینده‌ی حقوقی Qualcomm می‌گوید، کمپانی اپل Apple در تولید محصولات خود از 3 اختراع این کمپانی به طور همزمان استفاده کرده است.
گفتنی است Apple با تقاضای Qualcomm برای پرداخت هزینه به دلیل استفاده از تکنولوژی کوالکام، مخالفت کرده است. این سازنده‌ی پردازنده های کامپیوتری نیز مجاز است تا از دادگاه چین درخواست نماید فروش گوشی های هوشمند این کمپانی را در قلمرو این کشور ممنوع کند. تاریخ رسیدگی بر ادعای شاکی هنوز گزارش نشده است.
یادآور می‌شویم پیش از این کمپانی Apple علیه Qualcomm شکایتی را به دادگاه مطرح کرد و درخواست یک میلیارد دلار غرامت بابت استفاده از استانداردهای قدیمی و سنتی در محصولاتش برای افزایش تسلط خود در بازار تجهیزات همراه جهانی را خواستار شده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه