کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت

Quora به عنوان شرکتی که کمتر مورد اقبال قرار گرفته شناخته می‌شود. آدام آنجلو بنیانگذار و مدیرعامل شرکت در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت VentureBeat اعلام کرد که این شرکت جذب سرمایه‌ای به بیش از 85 میلیون دلار از سوی شرکتی به رهبری سام آلتمن، به نمایندگی از صندوق سرمایه‌گذاری Y Combinator Continuity و Collaborative Fund داشته است.
قبل از شروع به کار Quora، آنجلو از مقامات بخش فناوری برتر Facebook بوده و مارک زاکربرگ را در زمان خودش در آکادمی فیلیپس می شناخت. از زمان ترک Facebook در سال 2008، ماموریت اصلی آنجلو تلاش برای دستیابی به دانش اینترنتی بود که در حال حاضر در دسترس نیست. با توجه به افکار آنجلو به نظر می‌رسد که کاربران به این تلاش‌ها پاسخ مثبت داده‌اند و این پلتفرم در حال حاضر به طور ماهانه دارای 190 میلیون بازدید کننده است.
تا سال 2016 Quora تنها زبان انگلیسی را پشتیبانی می‌کرد. اما تغییر زمانی آغار شد که شرکت نسخه‌ای اسپانیایی این سرویس را  به راه انداخت. تنها چند هفته‌ی پیش نیز این شرکت نسخه‌ی فرانسوی خود را که در حالت آزمایشی است، ارائه نموده است.
برای کاربران Quora، پلتفرم چندین فاکتور را در نظر گرفته است. این موارد شامل شناسه‌ی اختصاصی‌شان برای حدس اینکه آن‌ها چه زبانی را ترجیح می‌دهند. بنابراین اگر شما در مکزیک هستید و برای اولین بار از Quora بازدید می‌کنید، احتمالا نسخه‌ی اسپانیایی را برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
سال گذشته آنجلو در مورد میزان کاربران Quora اینگونه پاسخ داد که این شرکت تمرکزی بر روی تعداد ندارد، بلکه به دنبال بهینه‌سازی کیفیت می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه