گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

Quora بسیار جاه‌طلب‌تر از پرسش‌ و پاسخ‌های متنی است و به هیچ وجه به غول‌های ویدئویی و استارتاپ‌ها اجازه‌ی دخالت در آینده‌اش را نمی‌دهد. این هفته Quora آزمایش جواب‌های ویدئویی را آغاز کرد، زیرا این روش برای نشان دادن چگونگی کار با هر چیزی به افراد را بسیار آسان‌تر می‌کند. کاربران آزمایشی این سرویس قادر به ضبط و ثبت فیلم با iOS و Android به عنوان مکمل یا جواب‌های تکمیلی هستند که هر شخص در Quora می تواند آن را ببیند.
پیش از این Quora فقط اجازه‌ی جواب‌های متنی، در غالب عکس، لینک و فیلم‌های موجود در YouTube را به کاربران می‌داد، اما حالا به طور فعالانه‌ای درخواست بارگذاری فیلم را دارد. با ترکیب این ویژگی و سیستم رای موافق (upvote) حالا این شرکت می‌تواند برخی از محتواهای ویدئویی How-To را از محل اصلی‌شان در YouTube برباید، جایی که SEO و محبوبیت تحت‌الشعاع صحت و درستی قرار دارند.
پاسخ‌های ویدئویی Quora براساس میزان مفید بودن آن‌ها طبقه‌بندی می‌شوند و نه چگونگی به اشترا‌ک‌گذاری و ترویج آن‌ها. Tommy MacWilliam از Quora به TechCrunch گفت: ماموریت ما به اشتراک‌گذاری و رشد دانش در جهان است و این رشد در شکل‌های مختلف می‌باشد و نه فقط جواب‌های نوشتنی.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه