تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

شرکت انگلیسی گفته است که این تازه شروع کار است.
هیچ شکی در این مورد وجود ندارد: Raspberry Pi به تغییر بازی برای علاقه مندان تکنولوژی و مهندسان مشابه آن پرداخته است. در چهار سال و نیم، ما دیدیم که این شرکت به گسترش خط تولید خود به منظور فراهم کردن بودجه های کوچکتر پرداخت، و ویژگی های بیشتری را برای بوردهای کامپیوتری خود به کار برد و برای تمام کودکان دنیا جهت وارد شدن به دنیای کدگذاری الهام بخش بود. در فوریه ی سال 2015، مدیر عامل و بنیانگذار  Raspberry Pi، Eben Upton تایید کرد که 5 میلیون واحد از این دستگاه ها فروخته شده اند، امروز، او اعلام کرد که این مقدار به دوبرابر رسیده است. بله درست است، 10 میلیون Raspberry Pi درحال حاضر به مشتریان در سرتاسر دنیا تحویل داده شده اند.
به منظور بزرگداشت  این رویداد مهم، شرکت انگلیسی به عرضه ی آن چیزی پرداخته است که به آن به عنوان "یک مجموعه ی کامل" اشاره می کند. کیت ابتدایی و رسمی Raspberry Pi شامل یک Raspberyy Pi 3 ، یک کارت SD 8GB به همراه سیستم عامل NOOBs از پیش اجرا شده، یک کیس رسمی Kinneir Dufort ، یک تهیه کننده ی برق 2.5 amp ، یک کابل یک متری HDMI و ماوس و کیبورد می باشد. اگرچه، با وجود قیمت 99 پوندی آن، این محصول ممکن است برای فروش دوباره ی گروه های شخص سوم نتواند به عنوان یک منبع درآمد، جایگاه مناسبی داشته باشد مانند Pimoroni که به تولید مجموعه های مخصوص به خود می پردازند.
اخیرا، کیت ابتدایی Raspberry Pi تنها در انگلستان موجود می باشد اما این مجموعه اعلام کرده است که فروش  آن ها در هفته های آینده در سرتاسر دنیا توسعه خواهد یافت. Upton گفته است: "از شما ممنونیم، ما توانسته ایم به هیچان انگیزترین رویاهای خود از طریق سه سفارش پراهمیت دست پیدا کنیم، و این تنها شروع کار محسوب می شود."

برچسب هاRaspberry Pi
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

CHIP ارزان ترین رایانه دنیا فقط با 9 دلار!!