موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ آبان

این گوشی که برای گیمرها ساخته شده است دارای صفحه نمایش 5/7 اینچی 1440 پیکسلی است – با متغیر رفرش ریت که همانند نمونه‌ی اخیر iPad Pro کار می‌کند – 8 گیگابایت RAM به اضافه‌ی 64 گیگابایت حافظه‌ی قابل ارتقا از دیگر ویژگی‌های آن هستند. Razer همچنین شامل اسپیکرهای استریو در قسمت جلو با پشتیبانی Dolby Atmos و باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت با قدرت پردازشگر Snapdragon 835 استاندارد است. سیستم دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار دارد، یک دوربین دارای لنز f/1.8 و دیگری شاتر تلفن f/2.6 است.
Razer که به خودش به خاطر فروش محصولات ساخته شده "توسط گیمرها، برای گیمرها" افتخار می‌کند، معتقد است ترکیبی از اجزا داخلی طراحی شده‌ی بالا ظاهر Razer Phone را متعادل می‌کند. اما مهم‌تر از همه اینکه Razer هیچ کاری برای ارتقا تجربه‌ی بازی Android خود در برابر رقبای بسیار باتجربه‌اش انجام نداده است. اکنون هر نمونه گل سربد Android با پردازشگر Snapdragon 835 که Razer استفاده می‌کند، کار می‌کند. OnePlus و نمونه‌های دیگر در حال حاضر در حال فروش تلفن‌هایی با رم 8 گیگابایتی هستند و تقویت نرم‌افزاری Razer مرتبط با اپلیکیشن Game Booster است که مانند منوی تنظیمات ثانویه عمل می‌کند. در این برنامه، گیمرها قادرند منابع سیستم را برای بازی به خصوص الویت‌بندی کنند.
قیمت این گوشی‌ها هم اکنون در ایالات متحده‌ی آمریکا 700 دلار (750 یورو در اروپا و 700 پوند در انگلستان) است و به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین Razer یا Amazon.com به فروش می‌رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه