کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

Red Hat که به خاطر توزیع سیستم‌عامل مبتنی بر گنو/لینوکس شناخته شده است، در سال‌های اخیر نقش بزرگی را با استفاده از محصول Open Shift Kubernetes برای Kubernetes و توسعه‌ی آن ایفا کرده است. روز سه‌شنبه این شرکت تصمیم گرفت تا با تصاحب CoreOS به مبلغ  250 میلیون دلار به توسعه‌ی این بخش کمک کند. CoreOS استارتاپ مدیریت container است.
محصولات اصلی شرکت عبارتند از CoreOS، توزیعی مبتنی بر گنو/لینوکس و Tectonic که راه حل مدیریت container بر مبنای پلتفرم کنترل‌کننده‌ی Kubernetes منبع باز می‌باشد.
CoreOS و Red Hat در بین برترین مشارکت‌کنندگان در Kubernetes هستند، علاوه بر این دو نام Google FathomDB، ZTE Corporation، Huawei، IBM، Microsoft، Fujitsu، و Mirantis هم به چشم می‌خورد. شاید همکاری نزدیک Red Hat و CoreOS در نرم‌افزار Kubernetes منجر به شکل‌گیری یک گروه بین این دو شود، و در نهایت این حس را ایجاد کند که این دو با هم هماهنگ شوند.
این دو شرکت همچنین با توزیع‌های مبتنی بر گنو/لینوکس با ارائه‌ی CoreOS و Red Hat Atomic که متمرکز بر containerها هستند رقابت می‌کنند و شاید بتوانند چندین زمینه‌ی توسعه‌ی مشترک در این همکاری و ادغام پیدا کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه