گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۳ خرداد

تمایل به استفاده از تکنولوژی سیستم‌های هوشمند، سبب شده تا متخصصان تصمیم بگیرند لوازم و وسایل خانه‌ها را نیز به این سیستم مجهز نمایند. Roidmi F8 Storm در نگاه اول یک جاروبرقی معمولی به نظر می‌رسد. قدرت مکش جارو ۱۱۵ وات و وزن آن فقط ۱.۵ کیلوگرم است.
در این جاروبرقی، زباله، گرد و غبار و خاک از طریق یک سیستم از ۴ مرحله فیلتر عبور می‌کند. این جارو برای نظافت سطوح مختلف، مجهز به چند سری جارو است. برای مثال قلم مخصوصی برای جمع‌آوری کثیفی و مو از سطح مبلمان و تشک در نظر گرفته شده است. برای مناطق دور از دید و خارج از دسترس، حسگر نورافکن، به‌ صورت خودکار فعال می‌شود و محیط را روشن می‌کند.
به گفته‌ی توسعه‌دهنده، با یک‌بار شارژ باتری، جارو می‌تواند کمی کمتر از یک ساعت کار کند. البته پایانه شارژ آهنربایی نیز یکی از ویژگی‌های جالب‌ توجه است. جاروبرقی را می‌توان با استفاده از یک اپلیکیشن ویژه با استفاده از گوشی هوشمند کنترل کرد و ظرفیت باتری و میزان آلودگی محیط را بررسی کرد. همچنین زمان سپری‌ شده برای تمیز کردن جاروبرقی نیز به صاحب آن اطلاع داده خواهد شد.
Roidmi F8 Storm با قیمت ۲۸۹ دلار به فروش خواهد رسید.  اولین تحویل برای پیش سفارشات برای آگوست ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی‌ شده است. این پروژه در سایت IndieGoGo راه‌اندازی شده است و در حال حاضر دو برابر مبلغ برنامه‌ریزی‌ شده، جمع‌آوری‌ شده است. این کمپین یک ماه دیگر ادامه دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه