گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ اسفند

Sam Altman در حال برنامه‌ریزی برای کناره‌گیری از نقشش به عنوان ریاست  Y Combinator است. YC یکی از شتاب‌دهنده‌های استارتاپ شناخته شده در سیلیکون‌ولی است. Y Combinator اعلام کرد، هدف وی تمرکز بر روی کارش به عنوان ریاست مشترک سازمان تحقیقاتی غیر انتفاعی OpneAI است.
OpenAI در سال ۲۰۱۵ و با سرمایه‌ی ۱ میلیارد دلاری YC Research و افرادی چون Altman، موسس Space X، موسس LinkedIn، و Peter Thiel تاسیس شد.
OpenAI اجرای تعدادی از ابداعات هوش مصنوعی را بر عهده دارد. در هفته‌های اخیر، این سازمان غیر دولتی یک شبیه‌ساز یادگیری تقویت عظیم و مدل NLR تکنیکی بحث برانگیز GPT-2 را راه‌اندازی کرد.
Altman همچنان در هیات‌مدیره‌ی Y Combinator باقی می‌ماند. با توجه به پست وبلاگی، YC در نظر دارد از سیلیکون‌ولی جابجا شده و به سان‌فرانسیسکو برود.
Y Comibnator در حال حاضر، ۲۹ طبقه از شرکت‌های استارتاپی‌اش را به خدمت گرفته است. بیش از ۲ هزار استارتاپ از اطراف جهان از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۰۵، در شتاب‌دهنده‌ی استارتاپ Y Combinator مشارکت دارند. هر شرکتی که با YC مشارکت دارد، پس از اتمام فعالیت، ۱۵۰ هزار دلار حمایت و سه ماه آموزش و آمادگی برای مقیاس‌پذیری کسب‌و‌کارش را دریافت می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه