موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ فروردين

ویژگی خط تولید در سری گوشی‌های هوشمند J-series، در میان دیگر تولیدات این شرکت، مقرون‌ به‌ صرفه بودن آن‌ها است. درنتیجه اکثر کاربران و طرفداران این برند، توانایی مالی برای خرید آن‌ها را خواهند داشت. گفتنی است در سال جاری نسخه‌ی جدید از این سری معرفی نشده است اما مطمئناً به‌ زودی شاهد مدل جدیدی از آن خواهیم بود.
با توجه به اسلاید تصویری که جدیداً در سایت GSMArena منتشر شده است، می‌توان به برخی از ویژگی‌های اصلی در محصول Galaxy J7 پی برد. این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن Super AMOLED و HD دریافت خواهد کرد. علاوه بر این با صفحه‌نمایش با نسبت تصویری استاندارد ۱۶:۹ طراحی‌ شده است. این گوشی هوشمند دارای قاب تصویری نسبتاً بزرگ است، بنابراین در این مورد شباهتی با پرچم‌دار Galaxy S9 نخواهد داشت اما از نظر قیمتی در حد متوسط همانند مدل Galaxy A خواهد بود.
طراحی این گوشی بر اساس مدل‌های قدیمی سامسونگ صورت گرفته و همانند آن‌ها دارای دکمه‌ی "Home" مجهز به اسکنر اثرانگشت و دو کلید لمسی در دو سمت اسکنر در پایین صفحه‌نمایش می‌باشد. گوشی دارای یک دوربین دوگانه با وضوح ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. به‌ احتمال‌ زیاد، ماژول دوم فقط برای از بین بردن تاری تصویر در نرم‌افزار استفاده می‌شود. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل خواهد بود.
Samsung Galaxy J7 Duo مجهز به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Exynos 7870 با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد. علاوه بر این می‌توان مقدار حافظه را با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد. Samsung Galaxy J7 Duo به درگاه اتصال USB Type-C مجهز خواهد شد، اما تنها از سرعت USB 2.0 پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۳ هزار میلی‌آمپر ساعت می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه