تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

بنچمارک GFXBench در مورد محصول جدید Samsung Galaxy J7 مشخصات تازه ای را منتشر کرده است. در برخی از مجلات خبری 4 فوریه، به گزارش هایی پیرامون این محصول پرداخته شده است. بر اساس این گزارش ها، محصولات جدید در کشور های مختلف با پردازنده های مختلف ارائه خواهند شد.
آنچه مشخص است این کمپانی در آینده ای نزدیک از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس نتایج حاصله از تست ها، گوشی هوشمند برای عرضه به بازار آماده شده و تا چند وقت دیگر در قفسه فروشگاه ها شاهد آن خواهیم بود. در قلب این دستگاه پردازنده ای 8 هسته ای وجود دارد که هر کدام از آنها دارای فرکانس 1.5 گیگاهرتز می باشند.
به عقیده کارشناسان انتخاب 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت، انتخاب هوشمندانه ای برای این گوشی هوشمند خواهد بود، به طوری که می تواند انتخاب بسیاری از متقاضیان خرید گوشی همراه باشد. البته باید افزود که می توان حافظه دستگاه را با استفاده از حافظه جانبی تا 256 گیگابایت افزایش داد.
دوربین های اصلی و سلفی گوشی 8 و 5 مگاپیکسلی هستند. اما پیش تر در رسانه ها شایعات نادرستی در مورد 13 مگاپیکسلی بودن دوربین این محصول وجود داشت که با انتشار این اخبار رد شد. بر اساس این اخبار هیچ گزارش رسمی در مورد تاریخ عرضه اعلام نشده اما به آینده ی نزدیک اشاره داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه