موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

تصاویر پرچمدار جدید کمپانی Samsung، تولید کننده فناوری های هوشمند در کره جنوبی، برای اولین بار در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، Galaxy Note 8 مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود.
پیش از این توسعه دهندگان در مورد برخی از ویژگی های فنی این گوشی هوشمند جدید اطلاعاتی را ارائه کرده بودند. Samsung Galaxy Note 8 دارای پردازنده ی قدرتمند Qualcomm Snapdragon 835 می باشد و بر روی یکی از آخرین نسخه های سیستم عامل Android – Nougat 7.0 اجرا خواهد شد. رم این گوشی 4 گیگابایت است و دارای یک باتری با ظرفیت ذخیره سازی شارژ برای یک روز کامل می باشد.
دوربین دوگانه ی 13 مگاپیکسلی Samsung Galaxy Note 8 دارای ویژگی زوم سه برابری اپتیکال در عکسبرداری و ثبت تصاویر با کیفیت عالی می باشد. با توجه به روند اخیر این کمپانی کره ای در محصولاتش، این سری از محصول نیز به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است که احتمالا در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. Samsung Galaxy S8 هم اکنون در بازار جهانی به فروش می رسد و اولین شکایت از این محصول به علت عملکرد نامناسب اسکنر قرنیه بوده است. به گفته ی کاربران این ویژگی آن ها را دچار سوزش چشم و سردرد کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه