موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

تحلیلگر برجسته‌ Ming-Chi Kuo معتقد است که پرچم‌دار Samsung مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت پایین زیرین صفحه‌نمایش نخواهد بود. این تحلیلگر همچنین در یادداشت خود نوشته است: سامسونگ دیگر از حسگرهای نوری و اولتراسونیک استفاده نمی‌کند، زیرا استانداردهای مورد نظر آن‌ها را برآورده نمی‌کنند و این روش با مشکلات فنی بسیاری مواجه شده است.
در حال حاضر گوشی هوشمند Vivo X20 Plus دارای اسکنر اثرانگشت بر روی صفحه‌نمایش است اما به‌ مراتب کندتر از تکنولوژی است که سامسونگ بر روی محصولاتش اجرا خواهد کرد. ظاهراً سامسونگ در تلاش است که به‌ سرعت راه‌حل و راهکارهایی را برای افزایش کیفیت در تکنولوژی خود به کارگرید. با این شرایط به نظر می‌رسد اسکنر اثرانگشت در Galaxy Note 9 به یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول تبدیل شود.
به گزارش Appleinsider.com اگر سامسونگ روال گذشته‌ی خود را در پیش بگیرد، پرچم‌دار جدید باید در ماه آگوست ارائه شود. گرچه این تحلیلگر معتقد است که این فناوری تا پایان سال آماده خواهد شد.
مینگ چی کو با تکنولوژی Apple موافق نیست و اسکن چهره‌ی Face ID را به‌ عنوان جایگزین مناسب اثرانگشت نمی‌داند. البته دیگر متخصصان نیز این ویژگی را به‌ عنوان مطمئن‌ترین روش حفاظت به‌ حساب نمی‌آورند. این تکنولوژی در ماه اول فروش توانست با استفاده از یک ماسک سه‌ بعدی فریب بخورد. علاوه بر این iPhone X نمی‌تواند تفاوت بین دوقلو‌ها و کودکان را به‌خوبی تشخیص دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه