موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

رسانه‌های کره‌ای امروز تائید کرده‌اند، پرچم‌دار جدید Samsung به یک دوربین سه‌ گانه‌ی اصلی مجهز خواهد بود. این دوربین سه‌گانه شامل یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ساده، دوربین منحصربه‌فرد با زاویه‌ی دید وسیع ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با حداقل زوم اپتیکال ۳ برابر می‌باشد البته این خبر خوبی است اما مهم‌ترین ویژگی محصول نیست!
بر اساس گزارش‌های منتشر شده نه‌ تنها پرچم‌دار سری Galaxy S، بلکه گوشی‌های میان‌رده‌ی سری A نیز دوربین سه‌گانه را دریافت خواهند کرد. البته گفتنی است این ویژگی می‌تواند قبل یا هم‌زمان با ارائه‌ی پرچم‌دار جدید، یعنی در بازه‌ی زمانی دسامبر تا ژانویه ارائه شود. بر اساس شایعات، گوشی‌های هوشمند سری A، ممکن است دوربین سه‌گانه‌ی مجهز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی همراه با حسگر اصلی ۸ و ۵ مگاپیکسلی ارائه شوند، اما در این مورد نوع لنز، اخباری در دست نیست. به‌ این‌ ترتیب، تولیدکننده قصد دارد تا به‌ سرعت در عرضه از محصول Huawei P20 Pro پیشی بگیرد.
 سامسونگ انتظار دارد تا سال آینده حدود ۱۰ درصد از گوشی‌های هوشمندش در بازار را به ویژگی دوربین سه‌گانه، زوم اپتیکال، زاویه‌ی فوق‌العاده و همچنین توانایی ضبط تصاویر در نور کم مجهز نماید. علاوه بر این طرفداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گوشی هوشمند Huawei مجهز به دوربین ۴ گانه هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه