موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۰ فروردين

کمپانی Samsung در پایان ماه فوریه، پرچم‌داران جدید Galaxy S9 را به نمایش گذاشت اما به نظر می‌رسد برای اولین بار جزئیات جدیدی در مورد نسل بعدی Galaxy S10 در فضای مجازی منتشر شده است. آن‌ طور که به نظر می‌رسد، تفاوت جندانی با نسخه‌ی قبلی خود نخواهد داشت.
پرچم‌دار 2019 کمپانی Samsung، دارای صفحه‌نمایش قابل‌ انعطاف نخواهد بود و احتمالاً با همان صفحه‌نمایش Infinity Display و نسبت تصویری 18,5:9 خواهد بود. مدل استاندارد Galaxy S10، با قطر صفحه‌نمایش 5.8 اینچ، اما نسخه‌ی "plus" نمایشگر 6.3 اینچی دریافت خواهد کرد.
به گزارش Sammobile به نقل از The Bell، این محصول به اسکنر اثر انگشت در قیمت زیرین صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد. گویا در Galaxy Note 9 امکان نصب آن وجود ندارد زیرا این تکنولوژی به‌ آرامی در حال پیشرفت است. یکی دیگر از نوآوری‌ها، دوربین‌های سه‌ بعدی است که سامسونگ با همکاری کمپانی Mantis Vision آن را تولید خواهد کرد. ظاهراً چنین دوربین‌هایی به بهبود سیستم تشخیص چهره برای حفاظت و انیمیشن ایموجی کمک می‌کند. بقيه‌ی اطلاعات در مورد پرچم‌دارهای Galaxy S10 و S10 Plus هنوز مشخص نیست و احتمالاً هنوز تائید نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه