موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

بالاخره پس از گذشت چند ماه از اولین شایعات در مورد تلاش توسعه دهندگان کمپانی Samsung برای تولید سری جدیدی از گوشی های هوشمند در بازار موبایل، این بار این شرکت از سری جدیدی در خانواده ی محبوب گوشی های هوشمند Galaxy با نام Galaxy J رونمایی کرد. لازم به ذکر است سری J به ترتیب دارای سه مدل جدید Galaxy J3، J5 و J7 می باشد.
با توجه به گزارش توسعه دهندگان، گوشی های هوشمند سری «J» به عنوان گوشی میان رده در بازار اقتصادی عرضه می شوند، اما در مقابل دارای بدنه ی فلزی ایمن و دوربین باکیفیت و همچنین ویژگی های فنی به اندازه ی کافی قدرتمند در برابر قیمت مقرون به صرفه می باشند.
پرچمدار این سری، J7 نام دارد و مجهز به پردازنده ی با قدرت 1.6 گیگاهرتز است و حافظه ی رم 3 گیگابایت و حافظه ی ذخبره سازی 16 گیگابایت می باشد. این محصول دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. هزینه ی تقریبی این محصول 339 یورو اعلام شده است. انتظار می رود آغاز عرضه ی این محصول برای فصل تابستان برنامه ریزی شده باشد. گزارش ها حاکی از آن است که مدل J5 در ماه ژوئن، J7 در ماه ژوئیه و ارزان ترین گوشی این سری، J3 در ماه آگوست به علاقه مندان ارائه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه