موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

این شرکت کره‌ای اعلام کرده است که پس از اعلام فراخوانی تعویض، ۲۶ مورد گزارش آتش‌سوزی Note 7 از مشتریان خود دریافت کرده است. طبق بررسی‌های صورت گرفته از جانب این شرکت، در ۱۲ مورد از ۲۶ مورد گزارش شده، اشکال از گوشی نبوده است. در ۷ مورد، دسترسی به آسیب‌دیدگان میسر نبوده است و در ۷ مورد باقی‌مانده، خریداران یا گزارش خود را لغو کرده‌اند و یا تنها گوشی را دور ریخته‌اند.
۹ مورد از ۲۶ مورد ذکر شده، مربوط به کشور آمریکا بوده است. جایی که کاربران ۱ میلیون دستگاه Note 7 خود را بازگشت داده‌اند. به طور مشابه، ۳ مورد در کره‌ی‌جنوبی، ۲ مورد در فرانسه و هرکدام ۱ مورد در کشورهای بریتانیا، کانادا، سنگاپور، فیلیپین، ترکیه، ویتنام، کرواسی، رومانی، عراق، لبنان، امارات و چک گزارش شده‌اند.
در کره، کارمندی در یک فروشگاه گزارش انفجار گوشی‌اش را داد، اما Samsung می‌گوید دسترسی به آن فرد امکان‌پذیر نیست.
این شرکت همچنین در گزارش‌های دریافتی، به مواردی مبنی بر سوء استفاده نیز برخورده است. در کانادا، فردی تصویر آتش‌گرفته‌ی گوشی Note 7 را در اینترنت پیدا کرد و به نام خود منتشر ساخت، به امید آنکه از این راه گوشی به دستش آید و حتی در  سنگاپور، کاربری ادعا کرد هنگام آتش‌گرفتن دستگاه، آن را از خودروی خود به بیرون پرت کرده است اما سندی برای اثبات ادعای خود ندارد.
نکته‌ی قابل تأمل آن است که طبق گفته‌ی Samsung، چین جزئی از برنامه‌ی فراخوان گوشی Note 7 نبوده است، چرا که در این کشور برای Note 7، از باتری‌های متفاوتی استفاده شده بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل