تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

تا سال 2021 تعداد زیادی از سازندگان بزرگ خودرو، مجموعه‌ی مختلفی از خودروهای الکترونیکی در دسترس را عرضه خواهند کرد. تحولات در تکنولوژی باتری خودروهای خودران، دامنه‌ی تغییرات و ویژگی‌هایی که این نوع خودروها ارائه می دهند، اشاعه می دهد اما Samsung قصد دارد به مصرف‌کنندگان خود خلاصه‌ی چشم‌اندازهای آتی در دهه‌ی بعد را نشان دهد.
همانطور که می‌دانید، شرکت Samsung SDI، روی یک باطری لیتیومی یونی فوق‌العاده سبک کار کرده‌اند تا روزی بتواند جایگزین باتری‌های اسیدی سربی منسوخ شده باشد. در حال حاضر نیز این باتری‌ها در خودروهای برقی BMW مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت امروز از نسل بعدی باتری ها که با 600 کیلومتر رانندگی دوام آورده و می‌تواند با سرعت فقط 20 دقیقه شارژ شود، خبر داد. باتری مذکور با چگالی بالا برای ارائه‌ی 500 کیلومتر و یا 80 درصد ظرفیت در زمان، مثلا برای یک فرجه قهوه خوردن کنار جاده، طراحی شده است. نمونه‌ی بارز این باتری‌ها در یکی از مدل خودروهای  Tesla S استفاده شده است.
صرف نظر از تناسب خودروها با باتری‌های سلولی بیشتر که وزن‌شان افزایش یافته، Samsung امیدوار است با ارئه‌ی شارژ سریع در گوشی‌های هوشمند، از نگرانی مصرف‌کنندکان کم کرده و قادر باشند در مسافت‌های طولانی‌تر  رانندگی کنند.

برچسب هاEVSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Samsung از اسپیکر بی‌سیم H7 خود رونمایی کرد